متداول ترین مشکلات دوربین مداربسته

مشکل در سیستم امنیتی شما عمدتا به گونه ای است که نمی توانید تصویر از دوربین ها دریافت نمایید و یا اینکه قادر به بازبینی فیلم های ضبط شده نمی باشید. بسیاری از مسائل مختلف وجود دارد که چرا دوربین های مداربسته شما نقص عملکرد دارد . روشهای ساده ای برای عیب یابی وجود دارد که می توانید خودتان بدون آنکه یک متخصص برای انجام این کار برای شما و پرداخت هزینه های گزاف خدمات بپردازید ، خودتان انجام دهید.

حال قصد داریم توصیه هایی در این زمینه به شما بنماییم تا بتوانید خود دستگاه امنیتی خود را عیب یابی نمایید.

1- منبع تغذیه و اتصال را بررسی کنید 

مشکل ممکن است به این سادگی باشد. احتمالاً سیم برق نصب نشده است یا اتصالات کاملا برقرار نشده است. بنابرابن توصیه می شود منبع تغذیه و اتصالات را حتما بررسی نمایید. اگر سیستم دوربین تحت شبکه IP دارید ، به سوئیچ نگاهی بیندازید ممکن است دوربین ها از طریق POE تغذیه شوند لذا ازدرستی اتصالات اطمینان حاصل فرمایید.همچنین ، در صورت وجود اتصالات DVR و NVR را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها به درستی وصل شده اند. برای دوربین های امنیتی بی سیم ، اتصال WiFi را بررسی کنید.

2- کابل ها را بررسی کنید

گر مسئله مربوط به مشکلات با فرکانس بالا باشد ، احتمالاً مشکل از سیستم کابل کشی است. به عنوان مثال ، هنگام شب در مورد چراغ ها مشکل اگر داشته باشید یا چراغ مادون قرمز کار نمی کند ، باید کابل ها را بررسی کنید.

از کابل مرغوب و خوب استفاده کنید و ببینید دوربین کار می کند یا خیر. همچنین ، به آن توجه کنید که سیم ها گره نداشته باشند. گاهی اوقات ، یک کابل شل یا گره خورده باعث بروز چنین مشکلاتی می شود.

3- راه اندازی مجدد

می توانید دوربین های امنیتی خود را ریست و مجدداً راه اندازی کنید تا مشکل حل شود.

4- تنظیمات را بررسی کنید

تنظیمات سیستم امنیتی خود را بررسی کنید. مشکلاتی مانند عدم نظارت 24/7 ، سنسور حرکت ، نمی توانند در شب فیلم بگیرند ، و هیچ اتصال WiFi فقط به این دلیل نیست که تنظیمات سیستم دوربین امنیتی خود را فراموش کرده اید. این اولین کاری است که باید بعد از نصب و راه اندازی سیستم امنیتی خود بررسی کنید. تنظیمات را بررسی کنید.

5- تداخل در آی پی آدرس  IP Address

همه می دانیم که هر دوربین امنیتی آی پی آدرس مخصوص به خود دارد بنابراین ممکن است مشکل در تداخل آی پی آدرس یاشد نیاز به بررسی این موضوع داریم.

ا این وجود مواردی وجود دارد که احتمال وجود دو دوربین امنیتی با آیپی آدرس یکسان. اگر چنین باشد ، باعث می شود دوربین امنیتی شما کار نکند. بنابراین ، باید آدرس آیپی IP دوربین امنیتی (در صورت داشتن بیش از یک) دوربین را بررسی کنید ببینید که آیپی آدرس مشابه و یکسان وجود دارد یا خیر.

6- پشتیبانی فنی

اگر بعد از اتمام کارهایی که می دانید برای عیب یابی انجام شده است ، و هنوز هم دوربین شما کار نمی کند ، باید به دنبال پشتیبانی فنی  باشید.

 

 

با ما تماس بگیرید

تیم فنی ما پاسخگوی تمامی سوالات و نیازهای فنی شما می باشد.

09125856397 - 02166374317